Avkopplad!

Efter en stressig vecka med mycket jobb längtade jag efter en datorfri helg!

Jag har:

• Varit på mysig bokcirkel (recension kommer)
• Tagit sovmorgon
• Köpt fler adventstjärnor till fönstren på Granit



• Köpt grymma boots från Sixtyseven. Lite lika mina Pisolboots men nättare!





• Kollat på flera avsnitt av charmiga Matador
• Storstädat!
• Fått dåndimpen av en skyhög faktura för våra nygamla skjutdörrar som visserligen är otroligt vackra!
• Packat och skickat iväg Tradera-paket. Sköna kronor in på kontot!
• Promenerat
• Sytt in jeans nedtill så de får plats i nya bootsen
• Lagat lyxig söndagsmiddag!
• Läst mängder av skvallertidningar som jag fick på Allerdagarna i veckan

Oj, det var en lång lista. Man hinner mycket när man låter datorn stå ; )


Jag känner mig redo för nästa vecka! Ö är i Norge och jag har fullt av trevliga saker på agendan! 

 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tänk att vi båda har egenvecka med respektive i Norge denna vecka. Jag planerar bla för motion och eterföljande bastu och en kväll ägnat åt adventspyssel med tjejgänget.



Åsa

2009-11-23 @ 14:04:20
URL: http://pralinen-pralinen.blogspot.com
Postat av: halinbloggar

Åsa:

Ibland är det skönt/bra att vara ensam. Man får så mycket gjort: ) Idag var det Ikea (påfyllning av ljus och servetter) och imorgon är det träning (ska nog också ta mig tid för en stund i ångbastun!). Adventspyssel låter kul. Vad blir det?



2009-11-23 @ 21:54:27
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Kristin Berg

Jättesnygga boots! Jag hade bestämt för acne pistol men blev besviken när jag såg dem. Var har du klickat hem dessa? Är stlk normal?



Tänk vad skönt att bara va...och göra mysiga saker man gillar.



Kristin

2009-11-24 @ 11:53:30
Postat av: Anonym

En dörrkrans och en mossboll hoppas jag få till... vi träffas hos en blomsterhandlare så det finns en del att välja på :-)



//Åsa

2009-11-24 @ 16:36:32
Postat av: Helen

Jag tänker ta efter dig tips, helgen som kommer ska bli datorfri! Kram

2009-11-24 @ 20:30:42
Postat av: hallinbloggar

Kristin:

Jag har ju mina "pistoler" med höga skaft men saknade något nättare. Hittade dessa på Johanssons i Göteborg men de finns på Nilssons. De är rätt breda (passar mig med andra ord) men känns normala!



Åsa:

Vad spännande! Det skulle jag också vilja prova på! Har några oanade talanger.. så jag ska själv försöka mig på lite "blom- och kranspyssel"! Lycka till! Visar du resultat i bloggen? Härlig header förresten!

2009-11-24 @ 20:31:59
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: hallinbloggar

Helen:

Låter som en bra idé Helen. Det lär nog bli fler för mig. Måste ta tag i min stickning. Det är ju så himla kul och avkopplande!

2009-11-24 @ 20:34:00
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0