Efterlängtad premiär!?

Ikväll måste jag bara se "Ullared"  på kanal 5. Nu var det ett tag sedan jag var där men det är ett otroligt ställe. Jag undrar hur man kan bli så lycklig av att få fynda tvättmedel och wettexdukar. Men det blir man! Alla får något lyriskt i blicken när de berättar att de ska åka till Ullared. Har man tid och orkar leta så kan man hitta fynd här!

Nu kanske man äntligen kan få svar på vem det är som köper alla dessa gräsliga prydnadsaker som fyller hyllorna och som växer som berg i kundvagnarna.

Premiär 20.00 i kanal 5!

UPDATE!
Ha, nu vet jag vem som köper de där hemska prydnadssakerna! Spara hela året och ta två veckors semester på campingen i Ullared för att handla för 50.000:-.



Kommentarer
Postat av: Linda O

Hej Maggan,



Vilken trevlig och positiv blogg du har! Zappade mellan Ullared och Simon & Thomas -Vilket program o vilka människor de hade fått tag på!!! Jag saknar ord!

Ha det så gott! "Carat Linda"

2009-11-02 @ 23:48:03
Postat av: hallinbloggar

Linda O:

Vad kul!! Tack!

Ja, det kan man verkligen säga! Det känns som om alla ens förutfattade meningar besannades!

Samma till dig!

2009-11-03 @ 09:16:00
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Marie Grell

Vilket program! Det var kul att se! Jag håller med dig om att man går igång på billiga fryspåsar och wettexdukar. Var där i oktober och hade ett härligt race med en vänninna och Tilda. Undrar hur många friarbrev killen på lagret kommer få efter detta? kram marie

2009-11-03 @ 12:16:43
Postat av: hallinbloggar

Marie:

Ha ha, det tänkte jag också på. Fick lite bonde-söker-fru-känsla. Ja, jag blev också sugen på en tur!!



KRAM!

2009-11-03 @ 17:14:44
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Cissan

Ja missade denna TV upplevelse för jag kan inte överge mina älskade Simon o Tomas. Får se om den kommer i repris..

Kram C

2009-11-04 @ 12:27:20
Postat av: hallinbloggar

Cissan:

Nej, det var fler här som zappade..!

Men du, kolla på kanal5.se där kan man se programmmen igen. Det var bara för kul, sorligt, härligt...

KRAM

2009-11-04 @ 13:45:31
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0