Recensioner - The dirt och Bilbo

Nu har jag läst ut den här boken som jag inte kunde slita mig ifrån. Det är svårt att skriva en recension. Den måste upplevas. Man blir, som jag tidigare sa, överväldigad, förfasad, äcklad, imponerad och bestört. Mitt i boken var jag bara tvungen att youtuba på deras låtar för att höra hur de låter. Jag är ingen hårdrocksfantast, verkligen inte, men jag rekommenderar boken starkt. Jag kommer spinga diekt till biografen när filmen kommer! JAg ger boken betyg: H H H H+ (för underhållningen)





En bok till hann jag med under min ledighet. Stora tonårssonen älskar även han att läsa och den bästa bok som han har läst är Tolkiens Bilbo. Jag läser ingen sci-fi/fantasy överhuvudtaget men han har bett mig massor av gånger att läsa den. Jag är inte den som är den så nu när vi var tillsammans så läste jag den.

Antar att en recension är helt onödig då de allra flesta säkert läst boken. Men, jag måste säga att jag hade väldigt svårt att lägga boken ifrån mig. Så alla ni som inte har provat den här genren. LÄS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0