Arg!!!

Idag kom min fina blus från Malene Birger som jag precis budat hem från Tradera. Den var så otroligt fin i en puderfärgad ton. Satt perfekt och alldeles ny var den. Tänkte stryka till den för att få den slät. Inte tar jag mig tid och kollar hur många prickar den ska strykas med utan jag tar ett "medelvarms" strykjärn och börjar. Ser direkt att tyget bara faller sönder under strykjärnet. Men det är för sent...

Har försökt att sy in men det bara spricker när jag tar tag i tyget. FAN rent ut sagt. Ett i-lansproblem. Visst. Men lika irriterande ändå.

Tror jag tar och börjar titta på mysiga serien Matador som jag lånat av mor & far.

Så här såg den ut förresten! Fina detaljer. Snygg till svarta jeans och stövlar!







Kommentarer
Postat av: Johanna

Maggan, jag börjar nästan gråta för din skull. Blusen var ju helt fantastiskt underbar. Hann bli riktigt avundsjuk tills jag läste vad som hänt. Inte avundsjuk längre. :-(

KRAM

2009-10-09 @ 13:45:59
Postat av: hallinbloggar

Johanna:

Jag veeeet, det är förfärligt. Var så glad när jag "fyndade" och provade igår...tills jag skulle börja stryka..snyft...Hur kan jag vara så klantig : (

2009-10-09 @ 15:46:43
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0