Liten rapport från Formex

Jag var ju på Formex i förran vecka och utlovade en liten trendrapport. Den kommer!

Jag måste först bara berätta om montern som gjorde störst intryck på mig. Framförallt eftersom jag då och då går i mina "starta-eget-tankar" som om sanningen ska fram nog mest är drömmar. Hursomhelst så har en av alla idéer varit att göra coola "gör-det-själv-kit" att pyssla med.

Blev därför helt begeistrad i den här härliga montern på Formex som fick mycket uppmärksamhet av pressen, Odd Birds.

Så jäkla coola grejer! Antingen att köpa färdigt eller köpa i påse och fixa klart hemma! Odd Birds har startats av två kreativa tjejer som gjort många stylist/fotouppdrag och då de saknade en del produkter helt enkelt tillverkade dem själva!

Kolla bara in den här bilden! Vem skulle inte älska att ha det här bordet? Bara att sätta sig ner när "pysselandan" faller på!




Produkter som visades på Formex.


En kudde helt i min smak! Lite fulrolig sådär!


Den här helt osannolika lampan såg man på Trendtorget!


Väska att köpa färdig eller sy själv!

Klicka runt på sidan för att se mer av alla saker! Nu undrar jag bara i vilken butik de här kommer att säljas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0