OK amen - Nina Solomin

Nu har jag läst den! Väldigt intressant läsning. Hur är det möjligt att mitt på Manhattan leva detta livet. Man kan inte förstå hur de år efter år helt kan bortse från livet "utanför" Författaren har levt "med" chassiderna i Williamsburgh under en tid. Från början var det svårt att komma dem in på livet men allteftersom så lärde hon känna några av dem och fick större inblick i deras liv där männen har långa korkskruvade polisonger och hatt och kvinnorna rakar av sig håret och bär peruk!Kommer jag till New York igen (vilket jag hopppas jag gör snart...!) så måste jag helt enkelt ta mig en tur hit. För den intressanta läsningen ger jag boken betyg HHH+


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0