Julfirandet är över!

Oj vilken lång och skön julhelg jag har haft! I Norge var det bara lugnt och skönt. Onsdagen firades med hela norska släkten. Julafton firades med massor av norsk julmat, ribbe, medisterkakor, julkorv och till det sås, potatis och tuttebärsyltetöj...! Lite annat än det vi brukar äta! 

Igår firade vi julafton här hemma. Det var full fart hela dagen. Mandelmusslor, julklappar, julmiddag (svensk...), julklappsleken och sällskapsspel! Vi älskar julklappsleken, det är underbart och se vad paketen man "slagits om" innehåller för struntsaker!

Lilla tonårsonen delade ut julklappar och vi skrattade gott åt alla härliga rim!




Jag är så nöjd med mina fina julklappar. De mina vet att jag gillar att läsa!! Längtar att läsa Hypnotisören! Har någon läst den?

Har ni inte sett filmen "Big Fish" så hyr den direkt! En av de bästa filmer jag sett!!

En tub med skönaste handkrämen från Crabtree & Evelyn passar bra i vintertorkan!




Stjärngossen har fått sin lucia! Ser att stjärngossen (som är riktigt gammal) ser något mörk ut i hyn. Här har vi ett mångkulturellt luciatåg minsann!




Snyggaste kläderna (som jag fick hjälpa tomten lite med...). Efterlängtad tröja från Acne och svarta byxor med fint fall och smala runt vaden. Blir snygga till bootsen! 




Kommentarer
Postat av: Kollegan I

Jojo, Hypnotisören var kanonbra! Var egentligen R:s klapp, men jag snodde den direkt (har ju blivit en del läst för mig senaste tiden, som du nog förstår). Fladdermusmannen har också lästs här i dagarna. Inte min favorit däremot. Skall be Rico hyra Big Fish dock! Kram, saknar dig!

2009-12-28 @ 14:00:12
Postat av: hallinbloggar

Kollegan I:

Å, jag saknar dig också. Nu måste du snart bli frisk!

Jag längtar efter att läsa Hypnotisören, har hört att den är så bra! Vad kul att du läst Fladdermusmannen. Det är Ö som tycker att jag ska läsa lite norskt ; ). Jag gillar iallafall Harry Hole!

Du kommer älska Big Fish, den är så bra!

Hopps vi ses snart! KRAM

2009-12-28 @ 17:27:35
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0