Resten av veckan!

Cleo har fått flytta till Maja några dagar så nu tar vi med oss föräldrar och åker på en tur till Tyskland. Rügen, Wissmar och Lübeck ska besökas. Det blir lugnt och skönt. Några böcker får följa med! Har haft så lite tid att läsa sista tiden så det finns ett uppdämt behov att plöja några efterlängtade. En och annan flarra vin kommer säkert att få följa med hem!

Förresten, Pappelina är på plats och vi är så nöjda med prickarna. Tack för era röster! Bilder kommer! Det lyfte hela köket!


Kommentarer
Postat av: Cleo

Hejsan,

Maja och jag har fullt upp med att kolla höstlöven som faller utanför. Annars är det lugnt och skönt här. Hoppas ni har det trevligt och hälsa de tyska katterna ifrån oss. FAST VI ÄR BÄST !

Mjau Cleo

2009-09-18 @ 17:04:15
Postat av: Cleo

Hejsan,

Maja och jag har fullt upp med att kolla höstlöven som faller utanför. Annars är det lugnt och skönt här. Hoppas ni har det trevligt och hälsa de tyska katterna ifrån oss. FAST VI ÄR BÄST !

Mjau Cleo

2009-09-18 @ 17:04:29
Postat av: hallinbloggar

Maja:

TACK för att jag fick vara hos dig men jag tror nog hemma är bäst ; ) trots att ni har en jäkla bra utsikt där från fönstrena.

mjau mjau

2009-09-20 @ 20:51:20
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0