Idag!

Är lite trött efter en underbar kväll med söta och snygga väninnor. Vi laddade upp med en härlig meze och åtskilliga kannor med rödvin på kvarterskrog Lilla Tavernan. Det blev en fin försmak av Grekland 2010! Kvällen fortsatte på Bishop Arms på Järntorget.

Idag handlar vi och städar för att förbereda för lilla tonårssonen som fyller 16 år! Annars är det en lugn dag och kväll!

Har haft svårt att släppa min blus som jag totalförstörde! Kontaktade personen jag köpte den av eftersom den var helt ny för att höra om hon möjligen hade fler! Idag hörde hon av sig. En till i min storlek fanns kvar!!!!  Om jag inte köper den kommer jag aldrig att komma över min klantighet. Jag behöver helt enkelt kunna gå vidare och glömma hela saken ; ). Ni förstår va? Säg att ni fattar?

Nu är det snart dator av. Ska bara tipsa er om en dunderskön webbutik som min kollega M skrev om här i min blogg. Gillar du kitsch och tokiga saker så ta då en sväng in här! Varför inte förbereda med ett influensakit när någon i din närhet drabbas av svininfluensan. Vad hände med den förresten?



Ha en skön kväll! Och, jag nämner inget om fotbollen. Känner lite att det skit samma. Jo, det är sant!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart du ska köpa en blus till.

Du har mitt fulla stöd. Kram.

2009-10-12 @ 09:42:04
Postat av: hallinbloggar

Känns skönt att höra : )

KRAM!!!

2009-10-12 @ 10:33:33
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Cissan

SKÖNT ! jag hade oxo köpt blusen, det var ju hemskt och nu kan du bara glömma det och gå vidare. Ska bli kul att se dig i den snart. Kram vännen :-)

2009-10-13 @ 14:27:28
Postat av: Cissan

SKÖNT ! jag hade oxo köpt blusen, det var ju hemskt och nu kan du bara glömma det och gå vidare. Ska bli kul att se dig i den snart. Kram vännen :-)

2009-10-13 @ 14:27:53
Postat av: hallinbloggar

Cissan: Bra att ni stöttar mina idiotiska affärer.... ses snart...KRAM!

2009-10-13 @ 20:58:59
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0