TV-program vi gillar i smyg?!

TV:n står på samtidigt som jag håller på och klär mina stolar (två är klara!). Den 14 sept. börjar ett program i 3:an jag inte vill missa. Svenska Hollywoodfruar. Har ni sett de trailers som visas nu? Lyfta och förbättrade svenskar med blonda lockar som bryter när de berättar om sina enormt luxuösa liv "over there". Kan det bli bättre?

Idag börjar ju "Ensam mamma söker" på 3:an som jag bekännde i fjol att jag kollade på. Det är ju härlig TV! Inga mord eller elakheter, bara kärlek och ensamma mammor som dejtar förväntansfulla killar. Såg ju också att TV 3 inleder söndagskvällen med en säsongstart av "Top Model".  

Sådär, då har jag erkänt min högst kulturella smak för TV:ns programutbud!

Hur är det med dig? Tittar du på 3:an idag? Eller har du något årogram du gillar i smyg?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag med...ser båda. för att inte tala om favvisen Barchelorette :))

2009-09-08 @ 20:39:47
Postat av: hallinbloggar

Anonym:

Visst är det härligt! Bachelorette är ju också en bra serie ; ) Sista avsnittet var spännande! Vem skulle hon välja av snyggingarna...??!!

2009-09-08 @ 20:43:02
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Helen

Det är jag som är anonym - av någon anledning kom inte mitt namn med... :))

2009-09-09 @ 08:03:10
Postat av: hallinbloggar

Helen;

Jaså du, tänkte nästan att jag hade en kompis som

också kollade!

KRAM!

2009-09-09 @ 10:47:31
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: MHE

Ja, vad kan man säga efter första avsnittet av Svenska Hollywoodfruar....fru Anka har klara attitydproblem!!! :-)

2009-09-14 @ 22:32:20
Postat av: MHE

Efter första avsnittet av Svenska Hollywoodfruar kan man konstatera att Fru Anka har lite lätta attitydproblem!!:-)

2009-09-14 @ 22:34:50
Postat av: hallinbloggar

MHE:

Ha ha, det var underbart att kolla på! Vilket liv!

2009-09-15 @ 09:01:23
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0